![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
jedynka zajebista!!! w dwujke nie grałem ale bym z chęcią pomłucił |
![]() |
|
MDK 2
![]() http://www.megaupload.com/?d=W3R3IOBO http://www.megaupload.com/?d=FV0MNHD7 http://www.megaupload.com/?d=8IHMBPMX http://www.megaupload.com/?d=95QUL6H9 Okropni Obcy usiłują podbić Ziemię. Na szczęście na naszej planecie bohaterów jest pod dostatkiem. Do walki z nimi staje były zamiatacz Kurt, który z pomocą Maksa, czterorękiego cyberpsa zwycięża przywódcę najeźdźców - Guntera. Zwycięstwo jest możliwe dzięki pomocy genialnego doktora Fluke'a Hawkinsa. To właśnie ten niezwykły naukowiec wyhodował Maksa i stworzył kombinezon bojowy dla Kurta. Po pokonaniu kosmitów bohaterowie odpoczywają na pokładzie orbitującego wokół Ziemi statku Jim Dandy. Nagle rozlega się alarm. Obcy powrócili! Kurt znów rusza do walki. I biada Obcym, którzy staną mu na drodze! MDK 2 jest drugą częścią niezwykle popularnej niegdyś zręcznościówki. Mimo że gra została stworzona przez inny zespół programistów niż jej pierwsza część, zachowuje wiele cech poprzedniczki. Gra działa szybko, dużo się w niej strzela, a przezabawna historia Kurta, Maksa i Doktora udanie parodiuje fabułę komiksów i tanich filmów klasy B. W MDK kierowaliśmy jedynie poczynaniami Kurta. W drugiej części do dyspozycji mamy jeszcze cyberpsa Maksa i samego doktora Hawkinsa. Każdy z nich posiada unikatowe cechy, każdym gra się inaczej. Przed nami dziewięć poziomów, na których czekają Obcy i szereg zagadek. Świat oglądamy zza pleców kierowanej postaci. Już po chwili okazuje się, że łatwo jest kontrolować poczynania bohatera. MDK 2 to zręcznościówka mająca zapewniać dużo zabawy i śmiechu, autorzy zrezygnowali więc z celownika. Nasza broń sama naprowadza się na wroga. Wystarczy, by przeciwnik znajdował się przed bohaterem gry. Wrogowie nie są silni, ale za to liczni. W miarę postępów napotykamy grupy stworów, które na początku występowały pojedynczo. Jednak gra nie jest trudna. Wystarczają tylko zręczne palce, spostrzegawczość i pomysłowość. |