Przegląd tematu |
Wysłany: Pon 17:58, 13 Mar 2006 Temat postu: 3DS Max 8.0 (do tworzenia grafiki trójwymiarowej) | |
3DS Max 8.0
Cd1 http://www.megaupload.com/?d=Y0O8IV9N http://www.megaupload.com/?d=ULMCZZCI cd2 http://www.megaupload.com/?d=5OW3FFX5 http://www.megaupload.com/?d=ORDOHWES Password: LeechedfromNeedZ.org 3ds max 8 jest jednym z najlepszych i najbardziej rozpowszechnionym programów do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Jest to narzędzie stworzone przede wszystkim dla profesjonalistów, ale dzięki przejrzystemu interfejsowi użytkownika i prostocie obsługi, połączonej z dużymi możliwościami, zyskuje popularność w coraz szerszym gronie grafików. Najważniejsze nowości w wersji 8 to ulepszone mechanizmy teksturowania obiektów oraz autorski system zdecentralizowanego zarządzania wersjami plików, z którymi pracują graficy. Wybrane nowości w wersji 8 System zarządzania wersjami (asset tracking i serwery vault) modeli i tekstur (podobny do systemów wersjonowania kodów źródłowych) Ulepszone mechanizmy teksturowania obiektów, w tym skórowanie (pelt mapping) pozwalające m.in. na rozciąganie tekstur na obiektach z automatycznym uwzględnieniem ich krzywizn Poprawione mechanizmy animacji obiektów dwunożnych Ulepszony system animacji obiektów, w tym nowy format plików animacji oparty o XML Ulepszona i stabilniejsza obsługa włosów i materiałów Zaktualizowane wsparcie dla shaderów w trybie pracy z DirectX Nowe algorytmy podziału adaptacyjnego obiektów przy generowaniu scen metodami energetycznymi (radiosity) Wsparcie dla formatu EXR System wielu stanów sceny (scene state), np. oświetlenia i materiałów w ramach jednej sceny z możliwością wsadowego przetwarzania (batch renderer) Szereg dalszych poprawek i poszerzeń funkcjonalności, np. nowe możliwości importu i eksportu czy usprawniony algorytm wytłaczania obiektów wzdłuż ścieżek |