Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
»
Komputry i Internety
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dyskusje Wal Sie Na Ryj
----------------
Kontroluj Bajere
Po Kielichu
Zero Tolerancji
Filmy
Muza
Co u WAS słychać???
Działy Tematyczne
----------------
Magazyn
Komputry i Internety
Techniczny
----------------
Sprawy Forum
Wyjebka
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fredi
Wysłany: Pon 17:58, 13 Mar 2006
Temat postu: 3DS Max 8.0 (do tworzenia grafiki trójwymiarowej)
3DS Max 8.0
Cd1
http://www.megaupload.com/?d=Y0O8IV9N
http://www.megaupload.com/?d=ULMCZZCI
cd2
http://www.megaupload.com/?d=5OW3FFX5
http://www.megaupload.com/?d=ORDOHWES
Password: LeechedfromNeedZ.org
3ds max 8 jest jednym z najlepszych i najbardziej rozpowszechnionym programów do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Jest to narzędzie stworzone przede wszystkim dla profesjonalistów, ale dzięki przejrzystemu interfejsowi użytkownika i prostocie obsługi, połączonej z dużymi możliwościami, zyskuje popularność w coraz szerszym gronie grafików. Najważniejsze nowości w wersji 8 to ulepszone mechanizmy teksturowania obiektów oraz autorski system zdecentralizowanego zarządzania wersjami plików, z którymi pracują graficy.
Wybrane nowości w wersji 8
System zarządzania wersjami (asset tracking i serwery vault) modeli i tekstur (podobny do systemów wersjonowania kodów źródłowych)
Ulepszone mechanizmy teksturowania obiektów, w tym skórowanie (pelt mapping) pozwalające m.in. na rozciąganie tekstur na obiektach z automatycznym uwzględnieniem ich krzywizn
Poprawione mechanizmy animacji obiektów dwunożnych
Ulepszony system animacji obiektów, w tym nowy format plików animacji oparty o XML
Ulepszona i stabilniejsza obsługa włosów i materiałów
Zaktualizowane wsparcie dla shaderów w trybie pracy z DirectX
Nowe algorytmy podziału adaptacyjnego obiektów przy generowaniu scen metodami energetycznymi (radiosity)
Wsparcie dla formatu EXR
System wielu stanów sceny (scene state), np. oświetlenia i materiałów w ramach jednej sceny z możliwością wsadowego przetwarzania (batch renderer)
Szereg dalszych poprawek i poszerzeń funkcjonalności, np. nowe możliwości importu i eksportu czy usprawniony algorytm wytłaczania obiektów wzdłuż ścieżek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin