Autor |
Wiadomość |
Fredi
***
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
[RS] [MU] Gothic II: Noc Kruka + Gothic II |
|
Gothic II: Noc Kruka + Gothic II
1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Password cd1: 2dfy4fgh
2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Password cd2: 4fgjh6g
3
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Password cd3: 4kisde3d
4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Password cd4: 3fhrt5
musicie sobie poszukać serial
Gothic II: Noc Kruka jest tak skonstruowanym dodatkiem, że cała przygoda zaczyna się od początku. Nowe zadania zostały wplecione pomiędzy stare, a te znane już czasem mają inne możliwości rozwiązania. Podniesiony został poziom trudności, potwory i przeciwnicy stali się twardsi i silniejsi – mają więcej życia i ranią mocniej. Wzmocnienie siły przeciwników pociągnęło za sobą zwiększenie siły rażenia broni. Zadaje ona większe obrażenia, ale na szczęście zbroje też lepiej chronią. Ponadto teraz niektóre rodzaje uzbrojenia dodają punkty do umiejętności walki. Jednak mocniejsze bronie potrzebują więcej siły czy zręczności, żeby móc nimi władać, a o podniesienie tych statystyk jest trudniej niż w Gothic II. Za każdy kolejny poziom rozwoju otrzymujemy do dyspozycji 10 punktów nauki, a zwiększenie o jeden stopień siłę, zręczność czy umiejętności walki potrafi kosztować aż kilka tych punktów. Zatem rozwój tym razem trzeba planować bardzo starannie i rozwijać tylko te cechy, które uznajemy za niezbędne.
Na samym początku gry najlepiej unikać zapuszczania się w okoliczne lasy i jaskinie, ponieważ przeważnie roi się tam od różnego rodzaju bestii, których pokonanie jest nie lada wyczynem. Jeśli chodzi o walkę z przeciwnikami, przynajmniej na początku, to dobrym sposobem jest pojedyncze wywabianie ich z ukrycia.
W całej grze pojawiają się posągi Innosa oraz Beliara, przed którymi można się pomodlić. Innos czasem podniesie nasze atrybuty, najczęściej siłę lub zręczność, ale za to modlitwy do Beliara mają przeważnie opłakane skutki dla naszego bohatera. Ponadto, tak jak w podstawowym Gothicu, w łóżkach śpimy, dzięki temu odzyskujemy zdrowie oraz zasób many, w kuchniach smażymy mięso. Na stołach alchemicznych przyrządzamy mikstury, a przy runicznych runy.
W drugim rozdziale istnieje możliwość nauczenia się prastarych języków budowniczych, dzięki którym można odczytać znalezione kamienne tabliczki, a te podnoszą atrybuty bądź umiejętności bojowe. Można również nauczyć się wydobywania złota i przetapiać je na monety.
Gracz ma do wyboru, tak jak w podstawowym Gothicu, trzy potężne gildie, czyli Magów Ognia, najemników i strażników miejskich. Dołączenie do którejś z nich jest obowiązkowe. Ponadto istnieje możliwość przyłączenia się do gildii złodziei, piratów i bandytów oraz do Wodnego Kręgu i ekspedycji Magów Wody. W zależności od dokonanego wyboru różnią się nieco otrzymywane zadania w trakcie rozgrywki, ale główny przebieg gry pozostaje niezmienny.
W poradniku znajdziecie wszystkie mapy, jakie będą Wam potrzebne oraz dokładny opis czterech najważniejszych z nich. Pojawiające się w tekście odnośniki do lokacji to liczby ujęte w nawiasy, według następujących skrótów: mapa terenów Khorinis [TK], mapa Khorinis [K], mapa Zapomnianej Doliny Budowniczych [ZD] oraz mapa Górniczej Doliny [GD]. Na końcu poradnika znajdziecie również spis wszystkich postaci neutralnych, nauczycieli i sprzedawców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:22, 16 Lut 2006 |
|
 |
Kowal
Twój stary

Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 1629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZNIENACKA
|
|
|
|
Zajebista giercocha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:30, 16 Lut 2006 |
|
 |
Barabasz
Patron Skurwieli
Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 503
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
|
|
|
nom gralem w 1 i 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:03, 16 Lut 2006 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|