Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[HTTP] Splinter Cell Chaos Theory

 
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Magazyn Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[HTTP] Splinter Cell Chaos Theory
Autor Wiadomość
Fredi
***



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Post [HTTP] Splinter Cell Chaos Theory
Splinter Cell Chaos Theory



[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kliknij prawym przyciskiem myszki, i zapisz element docelowy jako…

Pentium 4 2.2 GHz,
512 MB RAM,
karta grafiki GeForce 6800GT
4 GB HDD.



Splinter Cell: Chaos Theory to tak naprawdę jedna z pierwszych ważniejszych produkcji tego roku. Być może niektórzy z Was nie podzielają mojego zdania, ja jednak sądzę, iż od zeszłorocznej Gwiazdki nie zostaliśmy uraczeni zbyt dużą ilością tytułów, które dobrze się zapowiadały i jednocześnie nie zawiodły pokładanych w nich nadziei. A tak właśnie jest w przypadku Chaos Theory. Poprzednie odsłony serii cieszyły się ogromną popularnością, nawet pomimo nieco niższego poziomu grywalności Pandora Tomorrow, kontynuacji, która poza trybem multiplayer nie wniosła do rozgrywki zbyt wielu interesujących rozwiązań. Chaos Theory prezentuje się pod tym względem znacznie lepiej. Ulepszenia objęły nie tylko wspomniane już tryby sieciowe, ale i singleplayera, który od dłuższego czasu domagał się wręcz tych usprawnień. Stwierdzenie, iż jest to najlepsza odsłona serii byłoby najprawdopobniej mylne i wydane nieco pochopnie, gdyż pierwszy Splinter Cell cechował się niepowtarzalnym klimatem rozgrywki, którego żadna kontynuacja nie będzie już raczej w stanie przebić (podobną sytuację można zaobserwować w przypadku takich hitów jak Prince of Persia: The Sands of Time czy Deus Ex). Z całą pewnością można natomiast powiedzieć, iż tak właśnie powinien wyglądać wymarzony sequel przygód słynnego agenta organizacji Third Echelon. Trzeba przyznać, iż UbiSoft sprytnie zaplanował kolejne posunięcia. Chaos Theory przez długi czas projektowany był równolegle z Pandora Tomorrow, dzięki czemu końcowy produkt nie tylko sprawia wrażenie tytułu bardziej dopracowanego, ale i obdarzony jest większą liczbą ciekawych innowacji. Najwyższa już chyba pora, aby każdemu z tych elementów przyjrzeć się nieco bliżej. Splinter Cell: Chaos Theory to tak naprawdę jedna z pierwszych ważniejszych produkcji tego roku. Być może niektórzy z Was nie podzielają mojego zdania, ja jednak sądzę, iż od zeszłorocznej Gwiazdki nie zostaliśmy uraczeni zbyt dużą ilością tytułów, które dobrze się zapowiadały i jednocześnie nie zawiodły pokładanych w nich nadziei. A tak właśnie jest w przypadku Chaos Theory. Poprzednie odsłony serii cieszyły się ogromną popularnością, nawet pomimo nieco niższego poziomu grywalności Pandora Tomorrow, kontynuacji, która poza trybem multiplayer nie wniosła do rozgrywki zbyt wielu interesujących rozwiązań. Chaos Theory prezentuje się pod tym względem znacznie lepiej. Ulepszenia objęły nie tylko wspomniane już tryby sieciowe, ale i singleplayera, który od dłuższego czasu domagał się wręcz tych usprawnień. Stwierdzenie, iż jest to najlepsza odsłona serii byłoby najprawdopobniej mylne i wydane nieco pochopnie, gdyż pierwszy Splinter Cell cechował się niepowtarzalnym klimatem rozgrywki, którego żadna kontynuacja nie będzie już raczej w stanie przebić (podobną sytuację można zaobserwować w przypadku takich hitów jak Prince of Persia: The Sands of Time czy Deus Ex). Z całą pewnością można natomiast powiedzieć, iż tak właśnie powinien wyglądać wymarzony sequel przygód słynnego agenta organizacji Third Echelon. Trzeba przyznać, iż UbiSoft sprytnie zaplanował kolejne posunięcia. Chaos Theory przez długi czas projektowany był równolegle z Pandora Tomorrow, dzięki czemu końcowy produkt nie tylko sprawia wrażenie tytułu bardziej dopracowanego, ale i obdarzony jest większą liczbą ciekawych innowacji. Najwyższa już chyba pora, aby każdemu z tych elementów przyjrzeć się nieco bliżej. Fisher nieco się zmienił, co szczególnie widać na wyświetlanych pomiędzy misjami filmikach przerywnikowych. Fakt, iż fabuła Chaos Theory jest jednym z mocniejszych punktów opisywanej skradanki nie powinno być dla nikogo specjalnym zaskoczeniem. Do wysokiego poziomu tego elementu gry przyzwyczaiły nas już bowiem poprzednie odsłony serii. Chaos Theory przepełniony jest obowiązkowymi zwrotami akcji, miejscami, w których fabuła zdecydowanie przyśpiesza zmuszając tym samym gracza do podejmowania szybkich działań czy też zakrojonymi na szerszą skalę intrygami, do których Fisher będzie musiał początkowo dotrzeć, a następnie powstrzymać odpowiedzialnych za próby ich realizacji szaleńców. Powyższe opisy dla niektórych mogą wydać się zbyt ogólnikowe. Jest to mój celowy zabieg, gdyż nie ma nic gorszego od poznania kluczowych elementów fabuły szpiegowskiego thrillera, do bycia którym Chaos Theory wyraźnie aspiruje. Dość powiedzieć, iż cała zabawa rozpoczyna się od próby przechwycenia porwanego hakera, który jest w posiadaniu pewnych niezwykle cennych wojskowych algorytmów. Trzeba przyznać, iż fabuła gry rozwija się w iście szaleńczym tempie. Kilka etapów dalej Fisher próbuje już zapobiec zagrożeniu związanemu z nadciągającą III Wojną Światową...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:54, 22 Sty 2006 Zobacz profil autora
SZEFU
REAL GANGSTA'
REAL GANGSTA'



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 1246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z piekła rodem...

Post
Giera wyjebana w powietrze. Pomysł zajebisty wykonanie jeszcze lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:14, 22 Sty 2006 Zobacz profil autora
Kowal
Twój stary
Twój stary



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 1629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZNIENACKA

Post
Szkoda zę ma sporawe wymagania... mogli by wszystko o 1/2 w dół...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:54, 22 Sty 2006 Zobacz profil autora
SZEFU
REAL GANGSTA'
REAL GANGSTA'



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 1246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z piekła rodem...

Post
Chuja tam prawda ja mam słaby sprzęt a jak w to grałem to miałem jeszcze słabszy bo Duron 1Ghz, 128 RAM, GeForce 2 MX400 64MB. Wierzcie mi że grałem i normalnie mi działało....bez kłopotów.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:07, 22 Sty 2006 Zobacz profil autora
Kowal
Twój stary
Twój stary



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 1629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZNIENACKA

Post
No mam nadzeje ze mi poleci bez większych problemów...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:17, 22 Sty 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Magazyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin