Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
3DS Max 8.0 (do tworzenia grafiki trójwymiarowej)

 
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Komputry i Internety Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
3DS Max 8.0 (do tworzenia grafiki trójwymiarowej)
Autor Wiadomość
Fredi
***



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 2010
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Post 3DS Max 8.0 (do tworzenia grafiki trójwymiarowej)
3DS Max 8.0


Cd1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cd2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Password: LeechedfromNeedZ.org


3ds max 8 jest jednym z najlepszych i najbardziej rozpowszechnionym programów do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Jest to narzędzie stworzone przede wszystkim dla profesjonalistów, ale dzięki przejrzystemu interfejsowi użytkownika i prostocie obsługi, połączonej z dużymi możliwościami, zyskuje popularność w coraz szerszym gronie grafików. Najważniejsze nowości w wersji 8 to ulepszone mechanizmy teksturowania obiektów oraz autorski system zdecentralizowanego zarządzania wersjami plików, z którymi pracują graficy.

Wybrane nowości w wersji 8

System zarządzania wersjami (asset tracking i serwery vault) modeli i tekstur (podobny do systemów wersjonowania kodów źródłowych)
Ulepszone mechanizmy teksturowania obiektów, w tym skórowanie (pelt mapping) pozwalające m.in. na rozciąganie tekstur na obiektach z automatycznym uwzględnieniem ich krzywizn
Poprawione mechanizmy animacji obiektów dwunożnych
Ulepszony system animacji obiektów, w tym nowy format plików animacji oparty o XML
Ulepszona i stabilniejsza obsługa włosów i materiałów
Zaktualizowane wsparcie dla shaderów w trybie pracy z DirectX
Nowe algorytmy podziału adaptacyjnego obiektów przy generowaniu scen metodami energetycznymi (radiosity)
Wsparcie dla formatu EXR
System wielu stanów sceny (scene state), np. oświetlenia i materiałów w ramach jednej sceny z możliwością wsadowego przetwarzania (batch renderer)
Szereg dalszych poprawek i poszerzeń funkcjonalności, np. nowe możliwości importu i eksportu czy usprawniony algorytm wytłaczania obiektów wzdłuż ścieżek


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:58, 13 Mar 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum -FORUM WAL SIE NA RYJ- bf.one.pl Strona Główna » Komputry i Internety Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin